قیمت خودرو | قیمت دلار | قیمت طلا | قیمت سکه | قیمت ارز | موبایل تبلت فال

قیمت نقره,قیمت مس,قیمت بنزین,قیمت نفت,قیمت گاز,قیمت ارز,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت آهن,قیمت آهن آلات,نرخ ارز,ارز,طلا,قیمت خودرو,قیمت ماشین,قیمت موبایل,قیمت لپ تاپ,اخبار اقتصادی,سایت اقتصادی,قیمت یورو,قیمت میلگرد,قیمت تیر آهن,قیمت نبشی,قیمت نیم سکه,قیمت ربع سکه,

قیمت خودرو | قیمت دلار | قیمت طلا | قیمت سکه | قیمت ارز | موبایل تبلت فال

قیمت نقره,قیمت مس,قیمت بنزین,قیمت نفت,قیمت گاز,قیمت ارز,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت آهن,قیمت آهن آلات,نرخ ارز,ارز,طلا,قیمت خودرو,قیمت ماشین,قیمت موبایل,قیمت لپ تاپ,اخبار اقتصادی,سایت اقتصادی,قیمت یورو,قیمت میلگرد,قیمت تیر آهن,قیمت نبشی,قیمت نیم سکه,قیمت ربع سکه,

قیمت نقره,قیمت مس,قیمت بنزین,قیمت نفت,قیمت گاز,قیمت ارز,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت آهن,قیمت آهن آلات,نرخ ارز,ارز,طلا,قیمت خودرو,قیمت ماشین,قیمت موبایل,قیمت لپ تاپ,اخبار اقتصادی,سایت اقتصادی,قیمت یورو,قیمت میلگرد,قیمت تیر آهن,قیمت نبشی,قیمت نیم سکه,قیمت ربع سکه,قیمت
قیمت دلار,نرخ ارز,قیمت دلار,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت آهن,قیمت آهن آلات,قیمت ارز,ارز,طلا,قیمت خودرو,قیمت ماشین,قیمت موبایل,قیمت لپ تاپ,اخبار اقتصادی,سایت اقتصادی

بایگانی

فال روزانه | فال روز دوشنبه 26 مرداد 1394

فال روزانه و طالع بینی | فال روز دوشنبه 26 مرداد 1394

  • فال روز دوشنبه 26 مرداد 1394x
  • فال روز سه شنبه 27 مرداد 1394x
  • فال روز چهارشنبه 28 مرداد 1394x
  • فال روز پنجشنبه 29 مرداد 1394x
  • فال روز جمعه 30 مرداد 1394

فال روزانه | فال روز دوشنبه 26 مرداد 1394


فالیفال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

برای آگاه شدن از وقایع پیش رویتان در روز دوشنبه 26 مرداد ماه 1394 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما اکنون نمی‌توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته‌های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می‌خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست دشته باشید که در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب‌تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می‌کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز می‌خواهید با افراد دیگر همکاری کنید، چرا که توانایی‌های خاصی دارید که می‌تواند کمک کننده باشد. اما آنها لزوما شاید نخواهند شما را درگیر کنند. فهمیدن اینکه انگیزه آنها برای این کار چیست برای شما اهمیتی ندارد. سعی نکنید در برابرشان عکس‌العمل متقابل نشان دهید، شما خودتان کارهای خیلی زیادی دارید، پس مشغول انجام دادن کارهای خود شوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

اگر دوستانتان نیاز شما به تشریفات و آداب و رسوم را خیلی جدی بگیرند، مرز تعیین کردن بین خودتان و آنها باعث بروز واکنش‌های غیر منتظره خواهد شد. شما به دلیل اینکه اعتقاد دارید قوانین بهتان کمک خواهند کرد، فقط از آنها پیروی می‌کنید، اما فقط مواقعی که شما خیلی جدی باشید این قوانین به کارتان می‌آیند. عجیب اینکه از کنترل خارج شدن هم می‌تواند باعث فروکش کردن انرژی تان شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

- فال روزانه متولدین تیر ماه

شما می‌توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می‌کردید ناامید شوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

معمولا شما استعداد خوبی در این دارید که به  دیگران بفهمانید که حد و مرزشان با شما کجاست و چه زمانی از آنها تجاوز می‌کنند. ممکن است امروز کسی بیش از حد مدعی باشد ولی خیلی طول می‌کشد تا شما بفهمید که چه اتفاقی افتاده است و دیگر دیر شده تا از آن جلوگیری کنید. فهمیدن اینکه نقش شما در اینکه اجازه داده‌اید چیزی فراتر از حد خود برود کمکی به بهتر شدن اوضاع نمی‌کند. اگر کنترل خود را در این موقعیت از دست بدهید نشان می‌دهد که نمی‌توانید  مسائل را در جایی که خودتان قبول دارید قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 ممکن است شما مجبور شوید با فردی روی پروژه‌ای کار کنید و اگر شما با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه‌های مشترک بودن برای شما بیشتر از آن چیزی که خودتان می‌دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی که دوست دارید را فراموش کنید. امروز که ماه در خانه همکاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش کنید. در این روزها چیره شدن بر سرسختی‌هایتان یک امر بدیهی است و مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

- فال روزانه متولدین مهر ماه

تازگیها بیش از پیش دوست دارید که با مجموعه مشکلات بیرونی پیش رفته و همراه شوید، بخصوص اگر این مشکلات خارج از کنترل شما باشند. اما حالا که واقعیت کم کم به ذهن شما رخنه می کند نگرانی اندک شما تبدیل به ناامیدی محض می شود. متاسفانه این شرایط از آنچه شما انتظار دارید بدتر است. و خوشبختانه به احتمال زیاد شرایط آنقدر که شما فکر می کردید بد نیست! پس قدمهایی حساب شده بردارید تا بتوانید دوباره در مسیر درست قرار بگیرید. اما حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه اوضاع از اینی که هست بدتر می شود.
 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

- فال روزانه متولدین آبان ماه

وقتی که ماه وارد نشانه شما می‌شود شما کمی عبوس می‌شوید، برای اینکه احساس می‌کنید به چیزهایی که می‌خواهید نمی‌رسید. اما ناامیدی حقیقی از انکار کردن لذت نشأت نمی‌گیرد. مشکل شما این است که خیلی از وقتتان را به خوشگذرانی کردن می‌گذرانید. هم اکنون پایین آوردن توقعات بیش از اندازه‌تان بیشتر از هر چیز دیگری باعث خوشبختی شما می‌شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه‌ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کار می کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

زمانی به نظر می‌رسد هر چیزی آن طور که باید، انجام می‌شود، اما در لحظه بعد به این نتیجه می‌رسید که زندگی شما دارد از هم می‌پاشد. خوشبختانه،‌ شما عقیده روشن و صریحی درباره اینکه کجا باید بروید دارید،‌ حتی با وجود اینکه بعضی اوقات دنیای اطراف‌تان بی ثبات است. شما هنوزاحساس استواری دارید که به شما کمک می‌کند تا خود را در این دنیای ناپایدار استوار و محکم نگه دارید. از عقیده خود دست برندارید. تصویری از هدف‌تان در ذهن داشته باشید و زمانیکه احساس می‌کنید درهم شکسته‌اید از آن برای تحقق رساندن رویاهایتان استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما امروز نسبت به حرف‌هایی که قبلاً به دوست‌تان زده‌اید بیش ازحد حساسیت نشان می‌دهید. باوجود اینکه شما منظور خاصی نداشتید، ولی احساس می‌کنید صحبت‌های شما بیشتر از این که مشوق دوستتان بوده باشد، منتقدانه بوده است. به جای اینکه همه حرف‌ها را به خودتان نسبت بدهید، سعی کنید نسبت به گفتگوهایی که دور و بر خود می‌شنوید بی تفاوت تر باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 مرداد 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

یکی از دوستان لجباز شما یا یکی از همکارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بکشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نکنید. در حقیقت هرچقدر هم که این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری کند. اگر شما با درستکاری کار کنید، هیچ کس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.



منبع نمناک و http://roozbaha.blog.ir


قیمت روزانه ارز 26 مرداد 94

قیمت روزانه ارز دوشنبه 26 مرداد 94

قیمت روزانه,قیمت ارز 26 مرداد 94,قیمت روزانه ارز 26 مرداد 1394,قیمت روزانه 26 مرداد 94,قیمت ارز 26 مرداد 1394,قیمت روزانه دلار 26 مرداد 94,قیمت روزانه یورو 26 مرداد 94,قیمت روزانه پوند 26 مرداد 94,قیمت ارز 26 مرداد 94,قیمت روزانه درهم 26 مرداد 94,قیمت روزانه افعانی 26 مرداد 94,قیمت روزانه ین 26 مرداد 94,قیمت روزانه کرون 26 مرداد 94,قیمت روزانه ارز 94,قیمت روزانه ارز مرداد 94

قیمت روزانه ارز 5 مرداد 94

نرخ ارز بازار

عنوان نرخ امروز نرخ روز گذشته
دلار ۳,۳۴۰ ۳,۳۴۰
یورو ۳,۷۲۵ ۳,۷۲۵
پوند ۵,۲۲۰ ۵,۲۲۰
درهم ۹۱۳ ۹۱۳
دلار کانادا ۲,۵۹۸ ۲,۵۹۸
دلار استرالیا ۲,۴۷۵ ۲,۴۷۵
ریال سعودی ۸۹۲ ۸۹۲
لیر ترکیه ۱,۲۰۸ ۱,۲۰۸
کرون سوئد ۳۹۳ ۳۹۳
رینگیت مالزی ۸۹۵ ۸۹۵
بات تایلند ۱۰۲ ۱۰۲
یوان چین ۵۴۷ ۵۴۷

قیمت ارز بانک مرکزی (رسمی)

25 مرداد 94، 01:00
عنوان نرخ امروز نرخ روز گذشته
دلار ۲۹,۷۶۶ ۲۹,۷۶۶
پوند ۴۶,۵۶۳ ۴۶,۵۶۳
یورو ۳۳,۰۶۹ ۳۳,۰۶۹
فرانک سوئیس ۳۰,۴۹۶ ۳۰,۴۹۶
کرون سوئد ۳,۴۹۷ ۳,۴۹۷
درهم ۸,۱۰۴ ۸,۱۰۴
دلار کانادا ۲۲,۷۴۰ ۲۲,۷۴۰
دلار استرالیا ۲۱,۹۶۱ ۲۱,۹۶۱
افغانی ۴۷۹ ۴۷۹

میانگین نرخ ارز (سنا)

25 مرداد 94، 01:00
عنوان فروش خرید
دلار ۳۳,۶۰۸ ۳۳,۵۷۱
یورو ۳۶,۶۷۸ ۳۶,۶۳۶
درهم ۹,۱۳۵ ۹,۱۱۴

نظرات (۱)

K dotazu 28. února 2012 10:58 : Záleží na tom, jestli počítáte s destilací v „ofiko pálenici“ nebo v na28dom2tí2Ä›“. Po oteplení se sice může kvas opÄ›t rozjet a dokvasit, ale taky můžete propást termíny v „ofiko“ pálenicích, kdy již „provozovatel ukončí sezonu“ a potom musíte čekat do léta, až znovu „najedou“.V „domatínÄ›“ toto nehrozí, tam si to dohodnete bez „uÅ™adu“.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی